Direktlänk till inlägg 4 april 2019

Låt oss vara dom vi är. Vi är vi, ingen annan.

Av Panda Princess - 4 april 2019 19:32

Vad är folks jävla problem? Vad är det för fel på folk som säger till oss att vi som är annorlunda inte passar in i denna värld och inte bör få finnas i denna värld. Vad är det för jävla satans fel på dom? Om jag vill bära peruk, bära en pikachu tröja, knästrumpor, kortare kjol... Det är väl fan upp till mig, det är ju jag som ska trivas i det. Inte dom idioter som kränker mig för att jag är annorlunda. Det är väl för fan inte vårat fel att människor inte lärt sig acceptera dom som är annorlunda. Jag tycker att vi ska ändra på detta. Vi borde alla sammarbeta och hjälpas åt för att få stopp på denna jävla satans mobbningen och den helvetes jävla skit folk sprider ut om oss som är annorlunda. Vi är vi, vi är oss, vi ska vara dom vi är. Inte vara någon som vi faktiskt inte är. 

#Motmobbning #viärvi #viäross #bullying #weareus #wearewe #together #we #will #b #a #better #world #togetherwewillbeabetterworld #together #we #stay #strong       ///Panda princess

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards